4 Nisan 2017 Salı

hellomsu yazı

Evli bir kadın olmak mı daha zor yoksa çocuklu bir kadın olmak mı?

Lohusalık bitmezmiş derlerdi de komik gelirdi. Haklılarmış.

9 aydır en üstteki soruyu soruyorum kendime. Aslında cevap belli. Çocuklu evli bir kadın olmak en zoru.

O zaman hala neyi soruyorum değil mi?

Soruyorum ki yeni cevaplar bulayım da belki kendimce bi tarafları güzelleştireyim.

Evli kadın olmanın bana göre en zor tarafı; hiç tanımadığım insanlarla aile olma rolü oynamak. Zamanla tanıyorsun elbette ama kimse sana sormuyor ki tanıdıktan sonra, bizimle aile olmak istiyor musun diye. Evet şükretmeliyim ki kötü insanlarla karşılaşmadım. Ama ailem olarak da karşılayamadım. Bu benim otist yanım olsa gerek. Bir annem bir babam varken neden ikincisini isteyeyim, neden onlara da anne baba deme zorunluluğunda olayım bilemedim. 2buçuk senedir evliyim ve ne anne diyebildim ne baba.

Çocuklu evli kadın oluncaysa,, iyi mi kötü mü bilemiyorum ama ister istemez aile diye sana dayatılanla artık aranda bir bağlantı oluşmuş oluyor. senin çocuğunun babannesi dedesi amcası halası oluyor o insanlar. Çocuğunun ailesi oldukları için biraz daha o aileden olmak zorunda kalıyorsun. İyi mi kötü mü bilemiyorum. Ya da biliyorsam da sesli düşünemiyorum belki de.

Kendimi madamlıkla köle isauralık arasında sıkışmış hissediyorum çoğu zaman.

Madem bir çocuğum var onu ben yetiştirmeliyim ile hayallerim planlarım arasında sıkışmış gibiyim. İkisini bir götürme çabasındayken ve bunu yaparken çoğu zaman kendimden çok oğlumla gurur duyarken kocamın hedeflerine cup diye ulaşması ve dahası onun hedeflerine ulaşması benim hayat planıma "bye bye hepinıs" diye el sallamama sebep olmuşken..Öyle işte. devamı yok bile cümlenin.

Kısa zaman sonra bu ülkeden ayrılırken "sadece kendi çekirdek ailemle başbaşa kalışıma mı sevinmeliyim yoksa kocamın başarılarına mı" diye bi müddet bocalayacağım belli ki. Kendimi yok saydığım evredeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vardır mutlaka söylemek istediğin bir şeyler senin de